Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 15, 2011

When she was in gred 5

here's another story for me to share with you bloggers.i think its a  FUNNY story for me that i want you guys to laugh about :D this time its about my Beloved Mother hahahahaha omagod! i just cant stop laughing about it.she just story about her childhood and i totally laugh about this one incident where even my mum cant simply FORGET IT TIL NOW!!! seriously its something yang not many people does or.or perhaps its just only my mum who did it.at first,memang Kesian then Funny pun ade.hahaha! smpai i pergi tandas and buang air kecil tau tak!
okay lets start,i baring lah atas katil smbil dgar mp5 then mama msuk bilik and join the club! mama bbaring and start laughing for no reason.OMAGOD! she's gone mad! ahaha actually she was thinking about her   funny childhood that im about to story to you.my mum was laughing and all i could do is by asking 'da gile ke?' she stared at me and stop laughing and look quite serious and then she LAUGH againn.dalam kpale otak i is 'da gile ke ape org tua ni' hahahahahhahah! then she start storying.bila my mum was in GRED 5,mama i ade experience this thing with BABY CHICKEN! at this time mam i stay kat kampung,well orang dulu dulu kala katekan.ngee(: ade
 la anak ayam sekor ni mama saye nmpk jalan dh terhuyu hayang.mama saye ckap SAKIT anak ayam 
tu.bdw,cita cita my mum ni kononnye dulu nak jdik DOKTOR.so mama pun usap usap la anak ayam tu.AT
 FIRST,mama i ni usap usap la llame patu mama i ckap sndrian 'ayam,ko sakit ni yam,tkpe biar aku jage 
ko.jap tau aku bagi ko suntikan antibiotik tpi kne than sikit tau' mama i ni pun ambil lah pin yang tah dtgnye dri
 mne *mybe pin lampin kot,mwahahahaha :D then cucuk kat bontot anak ayam tu.mama i ckap die mengeluarkan bunyik mcm ni PEKOOOOOOOOOKKKKKKK!!!! bila mama i bagi suntikan antibiotik sebanyak 5KALI! mama i ni punyelah nakal die gi lah GALI tanah and masukkan anak ayam tu and TANAM HIDUP HIDUP! kejam kan kan? Masyallah.and then mama i ni gi plak KOREK and kasi suntikan antibiotik AGAIN! *aku pasti anak ayam tu dh lemah longlai. anak ayam tu dh la gemok bab kate my mum la en,hahaha sabar je.ops! back to the story(: after bagi suntikan buat kali ke-6 mama i tanam balik anak ayam tu and korek balik and again bagi suntikan smpai lah my mum ni dh naik boring main dgan anak ayam tu my mum Tanam For Good,ALIVE! she was thnkful that her mum(nenek i la) tak tahu about this killing thingy tht she just didt! bahahahah! actually,i dont concern about nenek i mrah my mum.i concern about the MUMMY TO THE BABY CHICKEN.buatnye dikokak ibu ayam tu if die nmpk anak die kne dere dgan teramat kejam.hahaha main kejar2 la my mum dgan ibu ayam tu kan kan?kesian adik beradik anak ayam tu en? hilang sorang anggota family dorang.Dalam keadaan yang menyayat hati plak tu.haihh mama mama.dh disuntik dgn pin pkai lampin,yang pi tanam tu buat ape.kesian ank ayam tu.tanam for once takpe.ni tanam korek tanam korek.seksa anak ayam tu.Hebatkan my mum jadik DOCTOR? doctor veterinar katekan.HAHAHAHA! can you guys imagine how bad and nakal is my mum? eventhough she looks so INNOCENT??? thats wht she's been thinking about and laugh to herself,how naughty she is before in childhood life.mama i ckap she regret but funny pon ade.Atlast,that anak ayam meninggal dengan keadaan yang amat mengerikan and dianiayai oleh my mum.hahahaah! my mum siap ckap lagi 'bile dah mati nnti mesti anak ayam tu enjek bontot aku mcm mne aku enjek bontot die dulu'.hahaha! its so damn fuking funni when i look at my mums expressions.well,yeahh:) thts the story about tht i wanna share with you guys bloggers.its just another syamira's notes for you guys to read and enjoy the laughters together:)


it mybe a hilarious story or mybe not but it does makes me laugh like shit! :D my mum was so funny and mean as well.but she was still a kids,they do hve they own way to be naughty.tht is my mums way.hahaha and about my naughty childhood? it;ll be COMING SOON(:  Thanks for reading another of my LIMITED EDITION STORIES.

1 comment:

Emi said...

Kesian ank aym tu.bkn nye kasi sehat,trus maut ade ah.yg tak leh belah nk inject antibiotik,pastu tikam 5 kali plak tu.kejam gileee.post ni mmg lawak but kesian plak chick tu