Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 26, 2011

Pengumuman yang agak terlalu terlebih Penting :)

macam mane aku nak start cite ni ha? aku pun tak tahu.. malu lah nk cite.. hikhik eei budak ni aku cepuk jugak kang gedik terlebih plak die.. elehh nak cepuk cepuk orang plak, penampaq nak? haha mrajuk r cani,nak cepuk cepuk org plak die..eh eh byk nye org nk tahu kisah aku.. kfine aku cite eh.. korang nk bace bace le klau tak nak tekan tanda 'x' sebelah kanan atas sekali kat laptop korang tu ehh >_< 




SAYA GEMBIRA BERSAMA KAMU 




hikhik korang tahu aku gembira dgan sape.ala ce teke ce teke.. si pemakai spec tu le.. ala yang tinggi tinggi rambut mcm vocalist seventeen tu.. err yang handsome tak handsome tu le.. alaa korang ni aku cepuk jugak kang.. teke tak nak so aku tak nak habaq wek! . . . . . . . . . . .  . . . .eh eh mrajuk pulak dah? ye le aku bagitahu.. tapi malu.. tapi aku nk cite.. okay aku sorok malu aku bawah bantal busuk aku jap..nanti aku amek balik malu aku tu..


aku tak larat nak cite dari z-a so aku buat summary je le ehh? essay kang pnjang bebeno..aku tulis memang tulis tapi tak larat nk tulis akhirnye cite ni simpan kat dlam draft blog aku berhabuk berkurun lamanya..nnti nak kene beli bulu ayam nk buang habuk tu plak,makan mase..so aku buat summary je le :)


aku GEMBIRA sekarang ni..aku gembira sebab ade orang GILA di sisi aku yang selalu buat aku GEMBIRA hikhik.. aku kenal die mase form2.. mase kenal pun mcm musuh..aku benci die sebab die buat hilang pen kesayangan aku mase jage kelas (mase tu teman pengawas dgan die) aku jumpe die mesti jeling-jeling sebab benci die..tapi tak sangka orang yang aku benci le yang buat aku GEMBIRA mcm orang terlebih hormon..kiteorang kawan baik dah 4tahun dah termasuk tahun ni. ehem. lamekan? ehem. kiteorang tak pernah gaduh tau. ehem. hebatkan? ehem. bukan nak bangga. ehem. tak de yang nk dikecohkan pun. ehem. alaa korang ade lame mcm kiteorang kawan? ape? ade? o.. kfine aku poyo. orang yang kwan bertahun tahun pun tk poyo mcm aku kan? ni mesti terlebih hormon gembira ni.. skang kiteorang rapat,dah macam couple tapi tak couple pun sebenarnye -,-' die ni pelawak nak mati tapi yang peliknye tak mati mati pun haha.suke buat aku mcam orang tak siuman.. selame 4tahun aku kenal die aku rase aku yang paling rapat and paham die. ceh wah ayat nak perasan je -,- aku senang faham die sebab die ni simple orangnye tapi kadang-kadang aku tersalah faham jugak -,-'






ha ni lah die orangnya.. handsome tak? tak handsome kan? memang tak handsome pun.. die ni kacak je hikhik.. sorry le ni je gambar die yang aku ade.. yang lain tak dak..dah hilang..aku ni memang suke cuai.. sume bnde nak hilang.. nampak suci kan muke die ni? die ni memang suci pun.. die kan laki.. mane ade PMS mcm perempuan.. HAHA.. die ni muke je innocent tapi perangai mcam orang tak siuman.. gile tahap gaban otak die ni.. aku pernah hntr otak die nk direpairkan tapi tak boleh direpair dah.. so kekal la die dgan otak gila die tu.. hikhik.. . . . . . . . . . . . . eh eh jangan pandang gambar die llame.nnti korang terpikat dgan die plak.sape susah? aku lah susah..pandang sepuluh saat je klau lebih aku cepuk kang..tgok tu tgok tu muke die..tersengih sengih mcm selipar koyak aje..




HA! korang kenal tak ni sape? alaa takkan tak kenal kot..ni la POCOYO! comel kan kan? aku paling suke cartoon ni sebab die comel then manja.saya panggil budak kat atas tu Pocoyo sebab die mcm pocoyo..itu name manje die okay..korangg jgn nk copy and paste eh name tu..kang aku cepuk kang nak? aku tahu tak sakit mane aku cepuk kau tapi sakit le jugak.so jangan gedik,harap maklum:) budak kat atas tu lebih kurang mcm pocoyo jugak. die manja patu ngade-ngade patu gedik terlebih patu prangai mcm nak orang bagi flying kick je. ha mcm tu la. nak je aku tumbuk pocoyo ni.. comel bebeno.




HA! ni perangai si pocoyo lagi satu.KUAT MERAJUK! budak kat ats tu fulamakk tahap mrajukk die..mcm haihh..mcam ape tu name die.. alaa korangg ni tolong lah ingatkan aku..otak aku jam jap ni..alaa ha! mcm pocoyo la =,= hikhik..sikit sikit merajuk sikit sikit muncung.kalau die merajuk saye sumbat botol susu dalam mulut die so die senyap tros tido mati.






pocoyo saye jugak seorang yang pemalu tau.die punye malu fuhh kalah 9nafsu perempuan..hikhik..aku perempuan pun tak malu mcm die..err pelik kan laki ni? memang pelik pun..tapi die declare diri die unik..prasan gile die tu..unik le sangat..unik dgan pelik pun tak tahu nak beza..unik tu saye..awak tu baru pelik..die ni pelik klau makan burger memang tak sah kalau satu je.suka tido sepanjang hari.malam malam jadik burung hantu..subuh baru nk tutup mate.tapi BANGUN AWAL =,=' mcm mne tu? aku tido awal ke lambat ke TETAP bangun lambat.haihh..ha die ni jgak tak dengar cakap.degil gila nak $%^&*.suke kacau orang tido tgah malam.call byk kali smpai bergegar kpale aku sb handphone vibrate.pagi2 pun same,dengki le tu org mimpi psal laki lain..ops! 0_0 haha gedik gile kan die ni? nasib aku sayang die kalau tak memang dah kene cepuk-cepuk dah.nakal kan die ni? mcm POCOYO =,= patu patu suka MENGUSIK ORANG! grrr




HA! pocoyo saye kat ats tu suka berkaraoke mcm pocoyo kat sebelah ni jugak.pocoyo ni suke joget joget argh! geramnye aku nk aje aku sepak pocoyo ni kang! hikhik..bila die joget mesti comel gile patu aku plak gelak sesorang mcm orang tak betul -,- saya sayang Pocoyo saya! gedik plak aku ni kan? haha biarlah..korang ade pocoyo? takde kan? aku ade.wek! pocoyo saye suke pkai topi mcm pocoyo kat sebelah ni.wlaupun die ckp die tk suke tpi saye tahu die suke sebab aku ni kan Powerpuff Girl so aku tahu lah.hehe..rambut die panjang tau skang ni.panjang patu macam vocalist seperti yang aku mention kat atas tadi..hah? korang lupe mcm sape? ehh pergi check balik kat tu.aku malas nak tulis due kali.kang die prasan terlebih plak kan..






HA! inilah summary saye:) amacam pendek kan? haha kesian kat korang sape yang bace tapi penat lagi aku yang tulis tau tak hikhik..aku saje post cite tak menarik ni,suke suke katekan:) dah boring and for your information kalau ade pasal korang kat blog aku maknenye aku appreciate korang gila vavi r kan. . . . .eh eh..tak yah la check old lapuk post aku..malu eden hikhik..tkde pun psal kau.jgn pasan..so tk pyah check sgt la kan..tak menarik pun psal life aku ni..life korang menarik lagi hikhik :D amd and to the girl's out there please TAKE-A-NOTE. He is not TAKEN yet.kiteorang tak couple pun tapi bujet mcm couple je so klau korangg nak menggatal nak menggedik nak mengada ngada nak bermanja manja ke dipersilakan la okay..aku tak jealous ( jealous aku tahap 20% je oky -,- )hikhik sebabnya? aku tahu budak kat ats ni tak nak kat kome.Hati die ade aku sorang je tau,aku dah kunci hati die so korang tak bleh masuk..wek! ceh yakin terlebih plak aku ni.but ape pun aku caye kat die.aku tahu die sayang aku wlaupun hbungan kiteorng blum dideclarekan lagi:) aku pasti aku dapat handle rumah tak bertangga aku ni dgan die..hehe:D walau complicated manepun hubungan aku ni dgan die sekarang dan nanti kemudian aku pasti takkan putus asa and kiteorang akan sayang antara satu sama lain..kan gemuk? hehe:) ececeh ayat aku..nak jiwang aje.. hah??! korang nk muntah..jap jap. . . . . . . . . . . . . . .amek ni aku tahu mesti ade readers yang nak muntah so aku dah sediakan baldi siap-siap.nah! amek baldi ni gi muntah jauh jauh.kang hilang bau minyak wangi lancome aku kang.


so tu je la aku nk cite:) tak hebat mcm kisah cinta Adam & Hawa,Romeo & Juliet,Beauty & the Beast tapi boleh tahan la hebatnya kisah cinta Miruk & Meow ni.haha! so conclusionnye is.. 


i really love my